Grote flatbed aanhanger huren en daar 4 motoren opzetten.Gerkenator schreef:toch even benieuwd hoe jullie dat oplossen met een aanhanger.
lijkt mij ook wel prettig met een groepje te doen namelijk.
bespreek je dat van te voren met hotels dat je een aanhanger meeneemt? ivm met stalling e.d.
blijf je dan in 1 hotel of ga je nog steeds van hotel naar hotel?
zullen wel voordelen en nadelen zijn, lijkt mij wel handig om uitgerust aan te komen in hotel en niet je banden vierkant te rijden op de heenweg en een vermoeid lichaam.
hoewel ik trouwens nooit vermoeid aankom, maar mijn kameraden wel, die rijden andere motoren.
Wij komen al jaren bij hetzelfde appartementengebouw en hebben een goed contact met de eigenaren. Voor ons maken ze ruimte in de garage (onze auto, aanhanger en motoren) dor de overige gasten te vragen buiten op de (prive) parkeerplaats te parkeren.Gerkenator schreef:toch even benieuwd hoe jullie dat oplossen met een aanhanger.
lijkt mij ook wel prettig met een groepje te doen namelijk.
bespreek je dat van te voren met hotels dat je een aanhanger meeneemt? ivm met stalling e.d.
blijf je dan in 1 hotel of ga je nog steeds van hotel naar hotel?
zullen wel voordelen en nadelen zijn, lijkt mij wel handig om uitgerust aan te komen in hotel en niet je banden vierkant te rijden op de heenweg en een vermoeid lichaam.
hoewel ik trouwens nooit vermoeid aankom, maar mijn kameraden wel, die rijden andere motoren.