Ook hier
Re: Ook hier
ik heb even wat gegoogled en jet verschilt nogal ja, er zijn duidelijk jaren met Honda in de ruit (trouwens ook bij Shades op de fotos) en ook jaren met Honda boven de koplamp (zoals in de laatste jaren met de two-tones)
2018 KTM Super Duke GT
Zojuist Shades en zijn blackbird even ontmoet... mooie motor hoor! ziet er echt uit als nieuw!!
Zijn wel tot de conclusie gekomen dat de topkuip over gespoten is maar dat dat verder niets uit maakt... tis gewoon een erg strakke motor!
Zijn wel tot de conclusie gekomen dat de topkuip over gespoten is maar dat dat verder niets uit maakt... tis gewoon een erg strakke motor!
2018 KTM Super Duke GT
BEN BLIJ - OH WAT IK BLIJ - LALALALA -
Vingers tintelen wel als een gek. Beetje onwennig nog. Zat een tikkie krampachtig. Moet zeggen dat file rijden (door Weesp en Loenen enzo - geen snelweg gezien vandaag) met de vliegmachien veel beter gaat dan met de zx-12r. Die was echt zenuwachtig. Heerlijk te doseren dit ding..
Wat is trouwens de normale bedrijfstemperatuur ? Het schommelde tussen de 90 en 95gr..
Is ook nog te zien wat het bereik is op de huidige tank of is dat in te schatten a.d.v. de blokjes ? Best wel praktische info
Vingers tintelen wel als een gek. Beetje onwennig nog. Zat een tikkie krampachtig. Moet zeggen dat file rijden (door Weesp en Loenen enzo - geen snelweg gezien vandaag) met de vliegmachien veel beter gaat dan met de zx-12r. Die was echt zenuwachtig. Heerlijk te doseren dit ding..
Wat is trouwens de normale bedrijfstemperatuur ? Het schommelde tussen de 90 en 95gr..
Is ook nog te zien wat het bereik is op de huidige tank of is dat in te schatten a.d.v. de blokjes ? Best wel praktische info
ZX-12R | BMW R1200GS '09 | Honda CBR1100XX Super Blackbird '01
Super dat je je zo goed vermaakt hebt! Kan ook niet anders natuurlijk

Die temperatuur is heel normaal met heel rustig rijden en veel stoplichten is 100 ook normaal en 's zomers tik je dan ook wel de 107 aan.
(overigens rijd ik een injectie BB)
Die temperatuur is heel normaal met heel rustig rijden en veel stoplichten is 100 ook normaal en 's zomers tik je dan ook wel de 107 aan.
(overigens rijd ik een injectie BB)
bij mijn analoge dash staat de warmte meter meestal in het midden, maar staan geen temperaturen bij...
mbt het bereik... 250 km moet je zeker kunnen halen... dan tank je ca. 17 liter...
mbt het bereik... 250 km moet je zeker kunnen halen... dan tank je ca. 17 liter...
2018 KTM Super Duke GT
250 km is inderdaad te doen bij normaal gebruik (alleen snelweg met normale snelheden en je haalt meer km's), beetje vlotter dan red je het niet. Die blokjes van je benzinetank zijn leuk maar doen de eerste ca 100km niets en gaan dan ineens heel vlot als de laatste gaat knipperen moet je gaan tanken en niet vlot doorrijden.
Mij maakt het trouwens niet zo veel uit of ik nu 250 of 275 km op een tank rij (of 200
) Ik rij de BB omdat...... naja hoef ik niet uit te leggen hier toch
Dan zou het kunnen dat je thuis komt en denkt "o ik tank morgen wel want op 2 km zit een tankstation". En dan start hij thuis de volgende dag niet. Hoe ik dit zo goed weet.... ehhhh
Temperaturen zijn normaal en bij stilstaan zie ik m soms ook op de 105 staan. (heb een 2001 inj)
Mooi ding en ik herken helemaal je gevoel, het blijft elke keer weer genieten als je even gas geeft.
Mij maakt het trouwens niet zo veel uit of ik nu 250 of 275 km op een tank rij (of 200
Dan zou het kunnen dat je thuis komt en denkt "o ik tank morgen wel want op 2 km zit een tankstation". En dan start hij thuis de volgende dag niet. Hoe ik dit zo goed weet.... ehhhh
Temperaturen zijn normaal en bij stilstaan zie ik m soms ook op de 105 staan. (heb een 2001 inj)
Mooi ding en ik herken helemaal je gevoel, het blijft elke keer weer genieten als je even gas geeft.
Net maar even getankt - 17ltr - en het maakt idd niet uit hoeveel je om een tank rijd (eigenlijk - hoeveel gooi je er in) maar is wel handig als je een lang stuk wilt rijden zonder stoppen (of het is zondag en je komt gewoon nergens een pomp tegen die open is - of de pin van een onbemande is natuurlijk weer stuk
)
Analoge meters zijn wat dat betreft veel beter te interpreteren
Kom net terug van dit ritje en merk wel dat ik eigenlijk opnieuw moet leren rijden. Die GS is zo verdraaid lomp en stuurt zo eenvoudig. De vogel daarentegen valt makkelijker - even met beleid die bocht nemen. Die klere drempels bij Jaarsveld kan je trouwens beter zachtjes nemen. Met de GS bulldozer je er gewoon overheen
. Enige twee dingen waaraan ik echt moet wennen: de pinkerbediening en handvat verwarming
Kreeg halverwege koude fikken. Ze tintelen nu nog steeds - ben al een half uur thuis..
@Burrito
Had trouwens nog wel gehoord dat ik mijn lichten aan moest doen toen ik weg reed. Dat schreeuwde je volgens mij maar kon ze zosnel niet vinden. Had eerst groot licht aangedaan kennelijk en een halve minuut later het dimlicht - vond de tegenligger niet zo leuk hehehe
Analoge meters zijn wat dat betreft veel beter te interpreteren
Kom net terug van dit ritje en merk wel dat ik eigenlijk opnieuw moet leren rijden. Die GS is zo verdraaid lomp en stuurt zo eenvoudig. De vogel daarentegen valt makkelijker - even met beleid die bocht nemen. Die klere drempels bij Jaarsveld kan je trouwens beter zachtjes nemen. Met de GS bulldozer je er gewoon overheen
@Burrito
Had trouwens nog wel gehoord dat ik mijn lichten aan moest doen toen ik weg reed. Dat schreeuwde je volgens mij maar kon ze zosnel niet vinden. Had eerst groot licht aangedaan kennelijk en een halve minuut later het dimlicht - vond de tegenligger niet zo leuk hehehe
ZX-12R | BMW R1200GS '09 | Honda CBR1100XX Super Blackbird '01
ja idd dat riep ik... wilde nog iets posten... maar had me ingehouden! 
2018 KTM Super Duke GT