BarryXX

Stel jezelf eens voor
BarryXX

Re: Barry's toertjes

Bericht door BarryXX » 25 mei 2012 08:28

Twijfel twijfel twijfel...

Half juni zijn wij een weekje vrij. Nu willen we wellicht een weekje met de motor weg. Maar wat?

* Rondje schotland? Maar goed, dat kost al snel 9 a 10 dagen inclusief bootreis
* 5-landen route? Nederland, Belgische Ardennen, Luxemburg, Vogezen, Zwarte Woud, Eifel, Nederland
* Of misschien gewoon met de trein naar Villach/Bolzano en met een mooie route terug

Duidelijk, luxeprobleem :cry:

BarryXX

Bericht door BarryXX » 02 jun 2012 22:55

Aflopen 2 dagen maar weer eens op pad gegaan met Jessica. Dit keer is mijn vader ook mee geweest. Meteen een mooi moment om mijn kofferset uit te proberen. :D :D :D :D

Gisteren een rondje Rursee gedaan, daarna rondje door de Ahr-streek en hotelletje in Mechernich. Vandaag begon wat minder, de Fazer met een lekke band. Een heel klein nageltje zat erin. :evil: Bij een benzinepomp om raad gevraagd, voordat we de ANWB zouden bellen .Toevallig was daar een klant op een quad en die zij, rij maar achter mij aan. Een km of 2 verderop zit een bandenboer. Wij daar naar toe en gelukkig wilden zij tijd maken om naar de band te kijken. Deze hebben ze van de velg gehaald en zou goed te repareren zijn. Van binnenuit verlijmd oid en €37 lichter konden we weer op pad. Volgens een bordje zijn ze 2012 Michelin gecertificeerd, dus we vertrouwen er maar op he. Uiteindelijk de route maar wat ingekort en via de Prum streek naar Luxemburg en door de Ardennen richting huis.

Op de terugweg kwamen we bij een stop nog een groep Nederlandse motorrijders tegen. Zij waren vanochtend met 11 man vertrokken voor een weekendje Eifel, maar waren nu met 10 man onderweg naar huis... Eén van hun maten is dodelijk verongelukt bij Simonskall. Die laatste kilometers naar huis zet je dat toch ook wel aan het denken... Link naar het artikel

Maar goed, ondanks dat laatste hebben we een uitstekend weekend gehad zonder een drupje regen!

Nog wat fotootjes:

Een burger"tje" bij de Biker Ranch:
Afbeelding

Tussenstopje:
Afbeelding

Bandje repareren:
Afbeelding

Vrouwtje:
Afbeelding

Byebye:
Afbeelding

SandervB

Bericht door SandervB » 03 jun 2012 17:02

Leuke foto's en dus lekker getoerd, maar zo'n verhaal laat toch zien hoe kwetsbaar we zijn.

BarryXX

Bericht door BarryXX » 16 jun 2012 15:48

Als nou de regenwolken weg blijven, dan gaan we maandag misschien een paar dagen op pad voor een rondje Ardennen, Luxemburg, Vogezen, Elzas, Zwarte Woud, Eifel en weer terug. 8-) We zijn vrij, we hebben niets geboekt, nu nog goed weer en rijden maar... :D

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 16 jun 2012 17:23

Je krijgt mooi weer want ik ga ook naar de Moezel. Dus zon en droog. Hoop ik. Goeie reis

BarryXX

Bericht door BarryXX » 16 jun 2012 22:48

Jij ook veel plezier dan :D

SandervB

Re: BarryXX

Bericht door SandervB » 16 jun 2012 23:03

Beide veel plezier!!!

BarryXX

Bericht door BarryXX » 17 jun 2012 10:39

Van de weersvooruitzichten word ik nog niet blij :(

BarryXX

Bericht door BarryXX » 17 jun 2012 17:13

Gezien het verwachtte noodweer morgenochtend, gaan wij niet rijden. We kijken morgen wel of we een dag later wegrijden of iets anders gaan doen. :|

BarryXX

Bericht door BarryXX » 18 jun 2012 16:13

Gezien de regenverwachting in de Vogezen/Zwarte Woud gaan we deze tocht wel een andere keer doen. Eens kijken op het werk of er in juli nog wat van te maken is. :roll:

We rijden morgen gewoon even voor een paar daagjes naar Disneyland en Parijs :D

Plaats reactie