Vandaag de remleidingen ontlucht maar er werkt nog steeds maar 1 remcilinder dus moet waarschijnlijk de klauwen helemaal uitelkaar halen om te reviseren.
Verder de olie nog even gepeild en daar zit te weinig in dus ook de olie en filter maar verversen.
Weet iemand of er ook yamalube voor een r1 in kan?
Van r1 naar blackbird
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Van r1 naar blackbird
Het kan er in, maar waarom zou je?
Er zijn veel betere oliesoorten verkrijgbaar voor vergelijkbare prijzen.
Ik onderhoudt alle Blackbirds met Motorex TopSpeed, een 3/4-syntheet.
Er zijn veel betere oliesoorten verkrijgbaar voor vergelijkbare prijzen.
Ik onderhoudt alle Blackbirds met Motorex TopSpeed, een 3/4-syntheet.
Ik heb gister de olie en het filter vervangen met de yamalube (wel BB filter uiteraard.
Ik had hier nog een 4 liter van staan en dat heeft me een dikke 70 euro gekost dus vond ik het zonde om die niet te gebruiken en weer andere olie te kopen.
Frank heb jij een idee hoe het kan dat mijn BB onder de 4000 toeren niet lekker loopt (inhoud)?
Ik dacht eerst zelf aan vervuilde stationair sproeiers, dus een busje carburateur reiniger in de tank gedaan en tank leeg gereden maar het probleem blijft.
Zelf zit ik nu te denken aan de afstelling, misschien carburateurs niet synchroon?
Ik had hier nog een 4 liter van staan en dat heeft me een dikke 70 euro gekost dus vond ik het zonde om die niet te gebruiken en weer andere olie te kopen.
Frank heb jij een idee hoe het kan dat mijn BB onder de 4000 toeren niet lekker loopt (inhoud)?
Ik dacht eerst zelf aan vervuilde stationair sproeiers, dus een busje carburateur reiniger in de tank gedaan en tank leeg gereden maar het probleem blijft.
Zelf zit ik nu te denken aan de afstelling, misschien carburateurs niet synchroon?
- Frank Switser
- Site Owner
Slecht lopen onderin kan heel veel oorzaken hebben, maar ik zal er een paar opnoemen:
- slecht electrisch contact, bijvoorbeeld aarde.
- scheur in benzinekraanmembraan
- oude bougies
- synchronisatie carburateurs
Meet eens (of voel desnoods) direct na het starten of alle 4 uitlaatbochten even warm worden. Daarmee weet je al iets meer.
- slecht electrisch contact, bijvoorbeeld aarde.
- scheur in benzinekraanmembraan
- oude bougies
- synchronisatie carburateurs
Meet eens (of voel desnoods) direct na het starten of alle 4 uitlaatbochten even warm worden. Daarmee weet je al iets meer.