Het BOC

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Het BOC

Bericht door Burrito » 09 nov 2014 11:43

ja of ze snugger genoeg worden om de statuten aan te passen ;)
2018 KTM Super Duke GT

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Het BOC

Bericht door Burtonman » 09 nov 2014 12:33

Het merendeel van de (nog) actieve leden rijden al niet meer op een Blackbird, dat het nu zover is gekomen, komt mijn inziens aan het partijdige optreden van het vorig bestuur.
Zeer zeker door de toenmalige voorzitter Mark Verhaegen (ankertje/viffer), ik kan er van meespreken.
Dat het spijtig zou zijn dat het boc ermee stopt laat ik in de midden, indien je jou eigen zaak verwaarloosd heb je het ook zelf gezocht, en trouwens hier is er toch ook een Blackbird-club, en nog een echte, waar het bestuur tenminste deze motor NIET verloochend.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Het BOC

Bericht door Burrito » 09 nov 2014 12:45

wij zijn geen club en hebben geen bestuur ;)
2018 KTM Super Duke GT

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Het BOC

Bericht door SandervB » 09 nov 2014 20:49

Misschien staat er wel al eentje klaar om het stokje over te nemen maar het feit dat ze het zelfs voor de forumleden openstellen zegt toch ook wel wat.
Ik ben er sinds het bekende voorval niet meer geweest, maar ik hoop voor ze dat ze een geschikt iemand voor de functie vinden.

Misschien iets voor Frank :)

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Het BOC

Bericht door Burrito » 09 nov 2014 20:59

Ik zit er ook aan te denken om me daarvoor verkiesbaar te stellen...
2018 KTM Super Duke GT

Albert
Berichten: 408
Lid geworden op: 01 apr 2010 19:30

Re: Het BOC

Bericht door Albert » 09 nov 2014 21:01

Doen als je dat ziet zitten. Goed initiatief.

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Het BOC

Bericht door Burtonman » 09 nov 2014 22:21

Ik zou ook wel voorzittert kunnen worden, rij toch ook met een beemerd 8-) :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Het BOC

Bericht door Red Boll » 10 nov 2014 22:20

Na mindere ervaringen met het VFROC sta ik niet te trappelen voor deze functie bij een merken/type OC . :)

Je hebt geen veurzitter / bestuur nodig om ervaring en kennis uit te wisselen onder gelijkgestemden. Eén en ander zou natuurlijk moeten kunnen verlopen.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Het BOC

Bericht door Frank Switser » 11 nov 2014 12:34

De eerste jaren van het BOC waren geweldig. Dit kwam natuurlijk door mijn imposante leiderggevende kwaliteiten...... :D
Maar na 4 of 5 jaar kreeg je groepsvorming binnen de club, en vielen er steeds meer mensen af. Er moest ook steeds meer geregeld worden en op papier vastgelegd worden.
Toen kwam er wat strijd binnen het bestuur, en werdt er onderhands en achteraf het een en ander geregeld waardoor ik eerst als voorzitter "moest" aftreden, daarna uit het bestuur moest, en weer later als lid ben geroyeerd (dat kon trouwens wel zonder de regels die ervoor waren te gebruiken).

Ik heb nog steeds het beste voor met de BOC, na al die jaren is het nog steeds mijn kindje. Dat dat kindje niets van mij wil weten is jammer, maar dat veranderd voor mij niets aan de zaak.
De strijd die ik had was met een vorig bestuur, en die personen zijn allemaal al weg uit de club.
Maar ik zie mijzelf niet snel daar terugkeren.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Het BOC

Bericht door Burrito » 11 nov 2014 12:49

Red Boll schreef:... Je hebt geen veurzitter / bestuur nodig om ervaring en kennis uit te wisselen onder gelijkgestemden...
Daarom hebben wij hier ook gekozen voor een forum, en verder niets. Maar een club is wel meer, of kan meer zijn, en daar zit ook wat in.
2018 KTM Super Duke GT

Plaats reactie