Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
Mercedes - Viano is eindelijk in aantocht, is al omgebouwd naar lichte vracht, deze week radio BT en achteruitrijcamera, nieuwe nummerplaten dus denk dat ik hem ergens midden volgende week heb, maar ga hem niet meenemen naar TT-Assen.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Nice-- Is dat de opvolger van de Sprinter of is het gewoon een heel andere wagen? Heb zelf 2jr lang in een (volgens mij verlengde) sprinterbus rondgereden.
ZX-12R | BMW R1200GS '09 | Honda CBR1100XX Super Blackbird '01
vandaag maar weer een Dunlop Sportsmart gekocht (achterband)... nadat ik er achter kwam dat er een schroef in mijn achterband zat...
2018 KTM Super Duke GT
Puig doublebubble bij Frank 
- Frank Switser
- Site Owner
En, hoe bevalt deze t.o.v. de originele?shades schreef:Puig doublebubble bij Frank
Dat is voor elke rijder namelijk weer anders vanwege andere maten, zithouding, kleding, helm etc......
Dinsdag of Woensdag
En vrijdag TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT - ASSEN tot Zondag
En vrijdag TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT - ASSEN tot Zondag
R.I.P.B.O.C.
Frank Switser schreef:En, hoe bevalt deze t.o.v. de originele?shades schreef:Puig doublebubble bij Frank
Dat is voor elke rijder namelijk weer anders vanwege andere maten, zithouding, kleding, helm etc......
Geen idee - was windkracht 6 terug over de snelweg. niet echt comfortabele. Moest echt volledig wegduiken achter de kuip om enigszins uit de wind te zitten..
Vanmorgen iets te hard over de a12 naar werk gereden. Duidelijke verbetering dus 
Baal wel van de fcking vork
Baal wel van de fcking vork
Heb je hem al binnen?Wile E. Coyote schreef:Dat is redelijk snel, ik wacht nu al ruim 3,5 week, maar goed het wachten wordt binnenkort beloont.Burrito schreef:...
2018 KTM Super Duke GT