Frank Switser gecrashed en weer op de been
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Frank Switser gecrashed
Ik ben net terug, mocht wat eerder komen.
Alles is goed, ik mag weer volledig gaan belasten. Dat kan ik nog niet, maar het komt er aan.
En ik mag weer autorijden, dus dat scheelt heel veel hulp van anderen......
Net even een nieuwe accu voor de auto gekocht, 2,5 maand stilstand heeft de vorige accu doen overlijden.
Alles is goed, ik mag weer volledig gaan belasten. Dat kan ik nog niet, maar het komt er aan.
En ik mag weer autorijden, dus dat scheelt heel veel hulp van anderen......
Net even een nieuwe accu voor de auto gekocht, 2,5 maand stilstand heeft de vorige accu doen overlijden.
- Wile E. Coyote
Dat is tenminste weer goed nieuws.
Een mooier kerstkado kan je bijna niet krijgen, en kan je de feestdagen weer transportabel doorkomen.
Succes met je verdere herstel zodat je alles weer kan doen wat je voor de crash deed.
Een mooier kerstkado kan je bijna niet krijgen, en kan je de feestdagen weer transportabel doorkomen.
Succes met je verdere herstel zodat je alles weer kan doen wat je voor de crash deed.
FRank fijn om te lezen. Hoop dat het nu weer helemaal goed gaat komen. Succes met revalideren kalm aan met belasten
- Frank Switser
- Site Owner
Ik mag nog niet sporten, springen of vallen.Medic-XX schreef:FRank fijn om te lezen. Hoop dat het nu weer helemaal goed gaat komen. Succes met revalideren kalm aan met belasten
Ik vroeg de dokter ook om een briefje dat ik niet mag stofzuigen, maar dat wilde hij niet geven.
En Alice maar zwoegen thuisFrank Switser schreef:Ik mag nog niet sporten, springen of vallen.Medic-XX schreef:FRank fijn om te lezen. Hoop dat het nu weer helemaal goed gaat komen. Succes met revalideren kalm aan met belasten
Ik vroeg de dokter ook om een briefje dat ik niet mag stofzuigen, maar dat wilde hij niet geven.
- Frank Switser
- Site Owner
Ja, dat klopt. De afgelopen 10 weken heeft ze bijna alles gedaan.......Medic-XX schreef:En Alice maar zwoegen thuisFrank Switser schreef:Ik mag nog niet sporten, springen of vallen.Medic-XX schreef:FRank fijn om te lezen. Hoop dat het nu weer helemaal goed gaat komen. Succes met revalideren kalm aan met belasten
Ik moet nog iets verzinnen om dat goed te maken.
En Alice maar zwoegen thuis[/quote]
Ja, dat klopt. De afgelopen 10 weken heeft ze bijna alles gedaan.......
Ik moet nog iets verzinnen om dat goed te maken.[/quote]
Tja gewoon een geld neerleggen. Dat heeft een vrouw echt nodig om te shoppen.
Ja, dat klopt. De afgelopen 10 weken heeft ze bijna alles gedaan.......
Ik moet nog iets verzinnen om dat goed te maken.[/quote]
Tja gewoon een geld neerleggen. Dat heeft een vrouw echt nodig om te shoppen.
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Frank Switser gecrashed en weer op de been
Ik weet niet hoe het bij jou thuis gaat, maar hier heeft ze bijna al mijn geld al......... 
- Wile E. Coyote
Wat klinkt dit bekend in de orenFrank Switser schreef:Ik weet niet hoe het bij jou thuis gaat, maar hier heeft ze bijna al mijn geld al.........
Frank Switser schreef:Ik weet niet hoe het bij jou thuis gaat, maar hier heeft ze bijna al mijn geld al.........