Mijn steun heb je.Burrito schreef:Ik zit er ook aan te denken om me daarvoor verkiesbaar te stellen...
Het BOC
Re: Het BOC
beam me up, there is no intelligent life down here.

Net voor het eerst in jaren weer eens op het BOC forum gekeken.
Helaas zag ik dat het nog steeds hetzelfde vast clubje is, automatisch voor mij weer de reden om er de eerst komende jaren ook niet meer te kijken.
Helaas zag ik dat het nog steeds hetzelfde vast clubje is, automatisch voor mij weer de reden om er de eerst komende jaren ook niet meer te kijken.
Nu heb ik eens een goede reactie gegeven, hebben ze mij weer eens een ban gegeven, en dat terwijl jochem (motorPSYCHO) mij voor rotte vis uitmaakt, niets krijgt.
maja hij is blijkbaar nog altijd het schotelvodje van die vaste kliek, zielig ventje.
Maar goed dat ik een tijd(je) geleden mij onder een andere nick heb aangemeld
Nu weer ff wat lezen en lachen, maar mss is het een maat van niks,als ze het spel opdoeken

maja hij is blijkbaar nog altijd het schotelvodje van die vaste kliek, zielig ventje.
Maar goed dat ik een tijd(je) geleden mij onder een andere nick heb aangemeld
Nu weer ff wat lezen en lachen, maar mss is het een maat van niks,als ze het spel opdoeken
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Berichtdoor BOC » Vr Nov 14, 2014 8:39 pm
Off-topic berichten zijn verwijderd.
Zielig hé!
Off-topic berichten zijn verwijderd.
Zielig hé!
R.I.P.B.O.C.
Ze waren wel echt off-topic natuurlijk maar het riekt ook wel naar selectieve censuur.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
Den domsten heeft weer eens iets geschreven, den pschyo-baby. 
R.I.P.B.O.C.
door Motorpsycho » Za Nov 15, 2014 8:35 pm schreef:Ik vind dit nogal een opzienbarende reactie / aanmelding. Ik zal dat even verklaren waarom ik dat vind.Burrito schreef: ik heb me hiervoor opgegeven / stel me verkiesbaar... het huidige bestuur is reeds via email op de hoogte gesteld.
Op 9 november jongstleden schreef je namelijk het volgende op jou eigen forum viewt ... =340#p7190
Ik noem dit jou eigen forum omdat jij jezelf daar site Admin noemt.
Kunnen we nu uit jou aanmelding opmaken dat je, jezelf inmiddels snugger genoeg vind :W
door Man in Black-Bird » Zo Nov 16, 2014 8:50 pm schreef:
[het liefst snuggere, maar dat staat niet vermeld :-_ dat word moeilijk![]()
Wat ik mij afvraag is: waarom geven ze mij een ban, terwijl deze 2 lustig mogen doorgaan, zijn die van dezelfde familie als viffer (de oude voorzitter), ene moet nog leren motor rijden (1 keer gedubbeld op het circuit Zandvoort) en dat bij regen, den andere zal wel weer eens zat zijn geweest (blasho syndroom), maar goed dat het bij die anderen ook opvalt.Man in Black-Bird » Ma Nov 17, 2014 8:27 pm schreef:Dag RIROY je doet preciers het zelfde . dus HOU TOCH EENS OP !RiRoJ schreef: Gelukkig, ziet er allemaal nog vertrouwd uit. Niets veranderd..........................
Initiatieven worden om zeep geholpen of in ieder geval benaderd met de bedoeling om dat te doen.
Leuk bedoelde opmerkingen waarvan de ondertoon in ieder geval kwetsend overkomt worden nog steeds gepost.
Kritiek op de persoon, op de houding, op de intentie, op het gedrag, op........., ja, eigenlijk waarop niet, wordt nog steeds ongenuanceerd neergeschreven.
Belerende en kleinerende reacties? Ook weer gelezen.
HOU TOCH EENS OP!
Wees blij dat er iemand is die zijn nek uit wil steken.
Burrito; TOP!! En als je verkozen wordt, een welgemeend succes toegewenst in die functie.
Gr. RiRoJ
R.I.P.B.O.C.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik kan weing maken van bovenstaande posting. Wie schreef nu wat? Over welke posting gaat het?
Merciekes Taco
R.I.P.B.O.C.