Het BOC
Re: Het BOC
Je kan contacten met een link die in hetzelfde scherm staat net als de tekst dan je permanent bent verbannen.
- Gerkenator
die zin snap ik geen snars van sorry.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Als je verbannen bent dan snap je het wel.
^^^^ Klopt inderdaad
Maar ik stelde de vraag ook hier omdat er zoveel BOCers meelezen en er tegenwoordig ook steeds meer hier posten
Maar ik stelde de vraag ook hier omdat er zoveel BOCers meelezen en er tegenwoordig ook steeds meer hier posten
Nog altijd niet veel geleerd!!!
Welkom Lex en veel plezier op dit forum en met ons.
De BB is een goede keus.
Als je betalend lid wordt[€15,--] dan krijg je er heel veel voor terug, o.a. door meer toegang op het Forum en heel veel door de Club georganiseerde activiteiten.
En je houdt hiermede ook de Club en het Forum in stand.
Deed het Bmw-bestuur ook al, iemand steld zich voor en hup direct een mail wat het je gaat kosten

De BB is een goede keus.
Als je betalend lid wordt[€15,--] dan krijg je er heel veel voor terug, o.a. door meer toegang op het Forum en heel veel door de Club georganiseerde activiteiten.
Deed het Bmw-bestuur ook al, iemand steld zich voor en hup direct een mail wat het je gaat kosten
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
- Frank Switser
- Site Owner
Niet helemaal.Albert schreef:Als je verbannen bent dan snap je het wel.
Ik denk dat ik de strekking van jouw posting wel begrijp, maar de zin die je post klopt niet. Ik denk dat je midden in de zin iets aangepast hebt waardoor deze niet meer klopt. Wat bedoelde je nu precies?
Er schijnt een linkje te zijn dat je contact op kan nemen met het bestuur/admin dat je kan vinden in het scherm waarin ook staat dat je permanent verbannen bent.
- Frank Switser
- Site Owner
Ja, als je tenminste geen IP-ban hebt.
Ik kon toen niet eens meer op de BOC-site komen......
Ik kon toen niet eens meer op de BOC-site komen......
- Gerkenator
heb ik me ook vaak wel een beetje aan geërgerd ja.Burtonman schreef:Nog altijd niet veel geleerd!!!
De BB is een goede keus.
Deed het Bmw-bestuur ook al, iemand steld zich voor en hup direct een mail wat het je gaat kosten![]()
YO deed dat bij elk nieuw lid en bij veel technische vragen van niet betalende leden.
had het toen ook al eens gemeld.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

mwogh...het is vrijblijvend heren. Ik snap het wel enigzins...