Het BOC

BigJim

Re: Het BOC

Bericht door BigJim » 02 nov 2012 15:04

Frank Switser schreef:Jongens, laten we het hier gezellig houden.
Ik begrijp best dat er persoonlijke wrijvingen (kunnen) zijn, maar daar hoeft de rest niet zo nodig van “mee te genieten”……

M.b.t. de B.O.C.: het is triest om te denken dat een ooit zo leuke club op deze manier aan zijn eind zou komen. Er zit een hoop werk in van veel personen…….
Maar goed, zover is het gelukkig nog niet. Ik hoop dat er een nieuw bestuur opstaat die een frisse start wil maken. Ikzelf heb niets tegen de BOC-leden, maar wel tegen de handelswijze van het bestuur. Ze hebben er een andere club van gemaakt dan de bedoeling was toen wij het opzetten, en zoals het de eerste jaren ook draaide. Wie weet kunnen we met een nieuw bestuur wel samenwerken, met het huidige bestuur is dat onmogelijk.
]Mocht de club opgeheven worden, dan dient de kas teruggestort te worden naar de leden (volgens de statuten).
Dan gaat het hier gewoon verder....toch ?

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 02 nov 2012 16:24

ik denk dat het hier zowieso wel verder gaat...
2018 KTM Super Duke GT

Burtonman

Bericht door Burtonman » 02 nov 2012 17:53

Hier is het al verder aant gaan 8-) :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

SR-71

Bericht door SR-71 » 02 nov 2012 17:58

JA als jullie hier nu ook al over mijn koffers beginnen dan dan..... ;)

Ik vind koffers ook geen gezicht, daarom heb ik dat sw-motech rek gekocht. Zijkoffers hebben er een vakantie op gezeten en de laatste vakantie alleen de topkoffer. Mooie van dit rek is dat je alles er binnen 5 minuten op hebt zitten en als je het hele systeem eraf wilt hebben dit ook kan met +/- 30 minuten.

Als het goed is sterft dit topic nu vanzelf uit toch.... Naar wat ik begrepen heb is de oorzaak van dit topic nu niet meer aanwezig.

Wile E. Coyote

Bericht door Wile E. Coyote » 02 nov 2012 18:03

Ook ik heb zo'n pizzakoerier topkoffer en zelfs de grootste van GiVi, misschien niet de mooiste maar o wat makkelijk om spullen in te stoppen 8-)

Burtonman

Bericht door Burtonman » 03 nov 2012 00:41

Ik heb de oplossing (voor op de K13S), morgen beetje foto's maken en laten zien, tis van sw-motec.
R.I.P.B.O.C.

Burtonman

Bericht door Burtonman » 03 nov 2012 00:52

Paar bestuursleden van boc zijn hier aanwezig http://www.bmw-k-forum.com/forum/viewto ... 311#p10311" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmw-k-forum.com/forum/viewto ... 9962#p9962" onclick="window.open(this.href);return false;, zelfs de oude voorzittert

:(
Wat wil die nog meer kapotmaken!!!!!!!
R.I.P.B.O.C.

SandervB

Bericht door SandervB » 03 nov 2012 08:50

Sja dat mensen met een BMW naar een BMWforum gaan is natuurlijk niet zo heel gek ;)

Belangrijker is de vraag of het nieuwe BOC-bestuur (als dat er al is) de (onterecht) uitgedeelde perma-bans ongedaan gaat maken?

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 03 nov 2012 09:41

SandervB schreef:Sja dat mensen met een BMW naar een BMWforum gaan is natuurlijk niet zo heel gek ;)

Belangrijker is de vraag of het nieuwe BOC-bestuur (als dat er al is) de (onterecht) uitgedeelde perma-bans ongedaan gaat maken?
Volgens de statuten van de BOC heeft een lid dat geroyeerd is het recht zijn zaak te verdedigen bij de eerstvolgende algemene ledenvergadering.
Dat je er dan door de politie uitgezet wordt is weer een ander verhaal, en tegen hun eigen statuten in.

Maar goed, het lijkt mij een vraag voor het BOC-bestuur, en niet voor hier.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

SandervB

Bericht door SandervB » 03 nov 2012 09:52

mee eens, maar ik kan die vraag daar niet stellen vanwege die bewuste perma-ban hé ;)

Plaats reactie