LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!
- Gerkenator
Re: LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!
nog even over die avator, wat is er te zien in die avator? want ik zie alleen maar vlekken en stippen in die avator van jou.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Gerkenator schreef:nog even over die avator, wat is er te zien in die avator? want ik zie alleen maar vlekken en stippen in die avator van jou.
Als je een smartphone hebt met een scan app kun je deze scannen en word je ergens naar toe verwezen
- Frank Switser
- Site Owner
Dat wist ik tot enkele maanden geleden ook niet hoor.......Medic-XX schreef:Gerkenator schreef:nog even over die avator, wat is er te zien in die avator? want ik zie alleen maar vlekken en stippen in die avator van jou.
Als je een smartphone hebt met een scan app kun je deze scannen en word je ergens naar toe verwezen
Wist je dat...... er weer een "staf lid" MarcB zijn BB ingeruild heeft voor k1300s, mijn stelling is: indien men iets verkeerd zegt ,met of zonder bijbedoeling krijgt met een BAN op het forum van het boc, MAAR men word NIET verbannen indien men de club en de BB verloochend, en zeker niet als "staf-lid, zeg nu zelf , die zijn toch hun eigen ruiten aan t ingooien.

R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
laten we er nu maar echt over ophouden... ik heb niet zo'n zin om elke dag hier op het forum te komen om het over het BOC te hebben...
2018 KTM Super Duke GT
Burrito schreef:laten we er nu maar echt over ophouden... ik heb niet zo'n zin om elke dag hier op het forum te komen om het over het BOC te hebben...
Ja laat die BOC voor wat het is.......
Dit is een gezellig forum voor iedereen.
- Frank Switser
- Site Owner
In principe kan alleen een moderator of de topic-starter een slotje aanvragen en/of uitvoeren, en zijn we er zeer spaarzaam mee. Nu zullen we het topic inderdaad voorlopig sluiten aangezien alles wel weer even gezegd is.
Zijn er nieuwe ontwikkelingen, dan kunnen jullie een heropening aanvragen.
Zijn er nieuwe ontwikkelingen, dan kunnen jullie een heropening aanvragen.