Der Eifel !!!

Plaats reactie
Burtonman

Der Eifel !!!

Bericht door Burtonman » 10 okt 2010 09:45

Zoals de titel al laat vermoeden zijn we naar de eifel geweest, wegens verplichtingen met het vrouwtje zijn we de zaterdag gegaan.
De ochtend begon al slecht, omdat ik een krakend gevoel had aan de voorste veren, ff kijken en ja er ontbreekt een bout die de linker vorkpoot boven moet vastklemmen ter herinnering heb pas nieuwe veren set van hyperpro uit Wijchen.
Dus rap naar HD (nee nee gene prul) = honda dealer, nieuwe bout erin en ja hoor bijna alle bouten die zijn losgeweest, inc voor wiel waren redelijk los, er zal in de loop van de week een mailtje naar hyperpro gaan.
Daarna op weg naar de speeltuin, nog niet goed onderweg, tatutatu een grijze bmw ons aan het inhalen, watsgebeurt man, we wisten het al 50 km niet inhalen, dus 95 pleurokes 8-) :lol: opletten zegt de brave man veel kontrole, pfffffffff tis mooi weer en men bouten staan vast, Steve zegt "riej dich mear veurop " :shock: en zo toch nog een fijne 350 km gemaakt en inderdaad nog eens een grote kontrole gezien, die we al lang zagen aankomen, daarna weer t gaas erop en toen een paar km later platten tube :lol: dus koordje erin oppompen tot aan de benzine pomp, verder lucht erin en naar huis, thuis aangekomen rond 18 hr merkte ik de hij weer bijna plat is dus als ik van de week tijd heb ff nieuw setje halen, pfffff wat een dagje heerlijk 8-) :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Medic-XX

Re: Der Eifel !!!

Bericht door Medic-XX » 10 okt 2010 15:48

Tjee lekker daggie rijden met tegenslagen. Balen man.

Frank Switser
Site Owner

Re: Der Eifel !!!

Bericht door Frank Switser » 12 okt 2010 10:47

Geluk bij een ongeluk: je bent in elk geval overeind gebleven.......

M.b.t. de montagefouten: dit kan altijd gebeuren, maar het mag natuurlijk niet! Nu is Wychen wel het nieuwste service-punt van Hyperpro, maar die jongen is ervaren genoeg......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie