Ja, deze is wat lastiger, zaten onder mijn '97 blackbird, waren nieuw toen ik hem in 2006 kocht, maar volgens Frank zijn het eigenlijk pijpen voor een injectie model?? (kan je je dat nog herinneren Frank?)
Wederom.. doe een leuk bod, ik hoef er niet rijk van te worden....
Standaard Uitlaten
Standaard Uitlaten
2018 KTM Super Duke GT
Re: Standaard Uitlaten
helaas...ben recent weer terug gegaan naar org.....had een set blueflames.... 
- Frank Switser
- Site Owner
Ik meen mij te herinneren dat ze zelfs voorzien zijn van katalysatoren. Door simpelweg de buitendiameter van de pijp op te meten voordat deze de demper ingaat, weet je genoeg.
Carb versies hebben toch geen kat???
nee klopt, ze bleken ook niet onder mijne te horen, denk dat ze in 2006 nieuw er onder zijn gezet door de dealer... en dan dus de verkeerde... maar het heeft altijd goed gewerktBigJIm schreef:Carb versies hebben toch geen kat???
2018 KTM Super Duke GT
Lekkere dealer dan ........Burrito schreef:nee klopt, ze bleken ook niet onder mijne te horen, denk dat ze in 2006 nieuw er onder zijn gezet door de dealer... en dan dus de verkeerde... maar het heeft altijd goed gewerktBigJIm schreef:Carb versies hebben toch geen kat???
ja idd, waren ook eikels, ben er niet meer terug geweest....
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Klopt grotendeels. Alleen sommige Zwitserse carb-modellen hadden een ongeregelde katalysator (HECS 1).BigJim schreef:Carb versies hebben toch geen kat???