effe filtertje en bougies plaatsen
Re: effe filtertje en bougies plaatsen
Ben benieuwd of je het kan merken in je brandstofverbruik.
- Gerkenator
effe filtertje en bougies plaatsen
kijk eens hoe een filter eruit ziet na 92.000km
ook de bougies heb ik vervangen, zaten ook nog de originele in.
volgens mij is het nooit vervangen ( tenminste de bijna 60.000km die ik gereden heb niet )
ook de bougies heb ik vervangen, zaten ook nog de originele in.
volgens mij is het nooit vervangen ( tenminste de bijna 60.000km die ik gereden heb niet )
- Bijlagen
-
- 11393190_869162339817200_4322478279273504266_n.jpg (101.71 KiB) 4600 keer bekeken
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Allemachtig! Dat luchtfilter heeft je air/fuel ratio ook danig in de war geschopt volgens mij.
Zal een hele verbetering zijn nu.
Zal een hele verbetering zijn nu.
- Gerkenator
eenmaal op snelheid, en dan ineens je gas open draaien dan pas merk je het vershil.
reageerd veel sneller en feller.
bij normaal rijden merk ik geen verschil.
met zaklamp er vlak achter kon ik het licht niet zien, zo dicht zit hij, waarschijnlijk nog nooit vervangen.
bougie puntjes waren ook helemaal op, evenals de boogjes die boven de punt hangen, denk dat die ook nooit vervangen zijn, die waren van denso
reageerd veel sneller en feller.
bij normaal rijden merk ik geen verschil.
met zaklamp er vlak achter kon ik het licht niet zien, zo dicht zit hij, waarschijnlijk nog nooit vervangen.
bougie puntjes waren ook helemaal op, evenals de boogjes die boven de punt hangen, denk dat die ook nooit vervangen zijn, die waren van denso
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.