Decals van xtreemedecals.com

Plaats reactie
Titanibird

Decals van xtreemedecals.com

Bericht door Titanibird » 04 aug 2013 11:52

Gisteren avond kwam ik een zelf samen te stellen decalset voor de BB tegen (onder aan de pagina):
http://www.xtreemedecals.com/default.tp ... NSword=ww1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb wat schade aan mijn BB en wil de rechter zijkant en de twee spiegelkappen over laten spuiten. Dan lijkt me zo's stickerset voor zo'n prijs ideaal! Er staat ook bij dat de stickers geen 'achtergrond' hebben. Dat is mooier dan standaard want je ziet dan nog folieranden!

Heeft iemand ervaring met deze site? Is het werkelijk kwaliteit wat je krijgt? Én weet iemand wat de kleur 'Metallic Charcoal' is?
Keep The Rubber Down Met trots presenteer ik u...

Frank Switser
Site Owner

Re: Decals van xtreemedecals.com

Bericht door Frank Switser » 04 aug 2013 15:02

Denk er om dat het onder auteursrecht verboden is de originele stickers na te maken, en dat Honda daar extreem goed op let. Deze stickers zullen dus genoeg afwijken van origineel om geen inbreuk te maken op het auteursrecht.
Meestal doen ze dat door de maat een paar millimeters aan te passen.

Originele stickers zijn ook vaak zonder achtergrondkleur, maar niet altijd.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Titanibird

Re: Decals van xtreemedecals.com

Bericht door Titanibird » 04 aug 2013 17:46

De originele zijn ook wel zonder achtergrondkleur, echter hebben ze een 'folieachtergrond. Hun stickers zijn denk ik losse letters. Misschien dat ik het voor die 4 tientjes maar eens ga gokken. Maar daar ga ik nog ff over na denken.
Keep The Rubber Down Met trots presenteer ik u...

Plaats reactie