Standaard uitlaten
Standaard uitlaten
Is het mogelijk om meer herrie uit de standaard dempers te laten komen zonder gaten te boren etc. ?
Of wordt het toch echt andere kopen?
Of wordt het toch echt andere kopen?
- Wile E. Coyote
Re: Standaard uitlaten
Ik denk dat meer herrie alleen met gaten boren kan worden bewerkstelligd.
Andere dempers zijn een betere optie maar duurder.
Een goedkopere maar zeer goede demper met een fantastisch geluid is bijvoorbeeld een Delkovic uitlaat.
Er zijn natuurlijk ook andere cq duurdere mogelijkheden met een mooie sound.
Andere dempers zijn een betere optie maar duurder.
Een goedkopere maar zeer goede demper met een fantastisch geluid is bijvoorbeeld een Delkovic uitlaat.
Er zijn natuurlijk ook andere cq duurdere mogelijkheden met een mooie sound.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik weet dat in de USA iemand de originele dempers heeft opengeslepen, de demping heeft aangepast, en de boel weer heeft dichtgelast. Echter, hij verzekerde dit nooit weer te doen, het project was veel groter dan hij vooraf dacht......
Gewoon een setje vervangingspijpen kopen. Die heb je al vanaf 200,- a 250,= op de 2dehands sites.
ik bij me oude pijpen de gaten doorgeboord.
Ik weet niet waar je vandaan kom maar als je wil kun je ze testen.
vond hetzelf niet wat ik er van verwacht had.
als je rijd klinkt het beter, maar bij stationair klinkt het brommeruitlaat-achtig
Ik weet niet waar je vandaan kom maar als je wil kun je ze testen.
vond hetzelf niet wat ik er van verwacht had.
als je rijd klinkt het beter, maar bij stationair klinkt het brommeruitlaat-achtig
Dit bedoel je:
http://www.youtube.com/watch?v=dkC12ExZop8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=dkC12ExZop8" onclick="window.open(this.href);return false;
Verschilt een open-lucht filter ook niet in geluid?
Het aanzuigen van lucht wordt iets harder/sportiever 
- Frank Switser
- Site Owner
Met de nadruk op iets. Het verschil is bijna niet te horen.
Maar je schrijft een open luchtfilter. Bedoel je dan helemaal geen filter of een sportfilter zoals K&N of BMC?
Mijn antwoord gaat uit van een K&N, helemaal zondert luchtfilter heb ik nooit geprobeerd (en raad ik ook niet aan).
Maar je schrijft een open luchtfilter. Bedoel je dan helemaal geen filter of een sportfilter zoals K&N of BMC?
Mijn antwoord gaat uit van een K&N, helemaal zondert luchtfilter heb ik nooit geprobeerd (en raad ik ook niet aan).
openlucht filter betekend normaal dat de filter niet in een behuizing zit, bij auto's zie je dat relatief vaker, zo'n paddestoel filter op een rvs buis.
Voor de BB is er geen openlucht filter, alleen een vervangingsfilter die in het filterhuis gaat. vandaar ook dat je eigenlijk geen verschil hoort, dat is namelijk vooral zo bij een openlucht filter.
Voor de BB is er geen openlucht filter, alleen een vervangingsfilter die in het filterhuis gaat. vandaar ook dat je eigenlijk geen verschil hoort, dat is namelijk vooral zo bij een openlucht filter.
2018 KTM Super Duke GT