Scala rider G4
Scala rider G4
Heeft iemand hier ervaringen mee. Ik heb nu de Q2 multiset en overweeg de G4 te kopen maar ik hoor nogal wisselende berichten.
beam me up, there is no intelligent life down here.

Re: Scala rider G4
Ik heb een 4 op mijn helm zitten. Gebruik hem voor telefoon en muziek. Hij doet het goed.
Je moet alleen bij het op de houder zetten die op de helm zit oppassen dat de pennentjes allemaal goed staan. Dat is het enige makken.
Ik laat de mijne gewoon op de helm zitten en heb geen problemen tot nu toe
Je moet alleen bij het op de houder zetten die op de helm zit oppassen dat de pennentjes allemaal goed staan. Dat is het enige makken.
Ik laat de mijne gewoon op de helm zitten en heb geen problemen tot nu toe
Geloof trouwens dat er een aanbieding was bij motozoom
Kan je eens een foto plaatsen Martin?
De manier waarop het vast zit op de helm?
De manier waarop het vast zit op de helm?
Ja dat kan. Ik heb hem aan de zijkant vast met een klemsysteem van de cardo. Deze zit geborgt met een klein schroefje.
Ik heb voor de mic gekozen met een mic boom eraan en die gewoon de helm in gevouwen.
Officieel heb je voor de intergraal helmen een mic met een draadje. Maar ik denk dat mijn volgende Shubert een C3 word en dan heb je de boom mic nodig.
Zal als ik thuis ben ff piccie maken.
Ik heb voor de mic gekozen met een mic boom eraan en die gewoon de helm in gevouwen.
Officieel heb je voor de intergraal helmen een mic met een draadje. Maar ik denk dat mijn volgende Shubert een C3 word en dan heb je de boom mic nodig.
Zal als ik thuis ben ff piccie maken.
Top kerel.
Mijn volgende wordt ook een C3 maar daar hebbie ook mooie oplossingen voor he

Mijn volgende wordt ook een C3 maar daar hebbie ook mooie oplossingen voor he

Dat is idd een mooie maar best dure oplossing. is ook een G4 maar dan speciaal voor de C3 shubert gemaakt.
- Frank Switser
- Site Owner
Daarnaast zijn er nogal wat klachten over de Schubert kraag. Die zullen uiteindelijk wel opgelost worden, maar nu nog niet.....Medic-XX schreef:Dat is idd een mooie maar best dure oplossing. is ook een G4 maar dan speciaal voor de C3 shubert gemaakt.
ik heb een autocom systeem in de helm en motor... alleen wil ik die nog een keer uitbreiden met inear speakers / mic dan is het helemaal chill
2018 KTM Super Duke GT
Nou ik ga het wel ervaren. Martin, dat klopt. op 30 dec waren ze bij Motozoom verkrijgbaar voor de helft van de standaard winkelprijs. Ik heb dus snel een setje gescoord. Er komt dus een Q2 duoset (de voorloper van de G4 en ook erg goed) in de aanbieding binnenkort.
beam me up, there is no intelligent life down here.