proefzitten op bb met vfr clipons ?
- Titanibird
Re: proefzitten op bb met vfr clipons ?
Waar moet je trouwens op letten bij VFR clipons voor een BB uit 97? Ik heb ook ergens gelezen dat bepaalde VFR clipons niet passen?
Keep The Rubber Down Met trots presenteer ik u...
- Frank Switser
- Site Owner
Je moet de VTEC-versie van de VFR hebben. De oudere FI-modellen hadden een dunnere voorvork.
hehehe Ik zie net je aanvraag op de VFROC.
Het is ook allemaal niet zo moeilijk. Je moet net weten WAAR je moet zoeken...
Die FI modellen hebben een vorkl van ik meen 41 mm en die van de Vtec hebben 43 mm. Zoiets was het geloof ik.
-
zwartevogelxx
Ik wil graag weer terugkomen op dit topic.
Wat zal ik doen;
Ik zag bar risers van jaws voor een leuke prijs en makkelijk op de blackbird te zetten met een verhoging van plm 28mm.
VFR clip ons zijn ben ik bang niet of amper aan te komen en al helemaal niet voordat het motorseizoen begint.
Helibars vind ik niet zo mooi
Gilles zijn wel erg mooi maar ook erg duur
Keuzes keuzes.
Ik zat te denken om voor de jaws te gaan.
Is dat een wijze keuze?
Kunnen deze op de blackbird zoals ik heb begrepen binnen 10 minuten en zonder aanpassingen een leidingen en kabels?
Ze zijn er in twee soorten met en zonder veer voorspannings regeling, welke zijn het beste voor een blackbird met hyperpro voor en achter?
Wie kan mij helpen met mijn keuze.
Ronald
Wat zal ik doen;
Ik zag bar risers van jaws voor een leuke prijs en makkelijk op de blackbird te zetten met een verhoging van plm 28mm.
VFR clip ons zijn ben ik bang niet of amper aan te komen en al helemaal niet voordat het motorseizoen begint.
Helibars vind ik niet zo mooi
Gilles zijn wel erg mooi maar ook erg duur
Keuzes keuzes.
Ik zat te denken om voor de jaws te gaan.
Is dat een wijze keuze?
Kunnen deze op de blackbird zoals ik heb begrepen binnen 10 minuten en zonder aanpassingen een leidingen en kabels?
Ze zijn er in twee soorten met en zonder veer voorspannings regeling, welke zijn het beste voor een blackbird met hyperpro voor en achter?
Wie kan mij helpen met mijn keuze.
Ronald