LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

SandervB

LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

Bericht door SandervB » 10 nov 2011 21:03

Allen,

Het bestuur van de BOC heeft besloten om het Honda Blackbird Forum compleet te verbieden!
Iedere link naar dit forum is verboden!

Ik heb ze gevraagd om deze nieuw bedachte regel bekend te maken en toe te voegen aan de regelementen maar dit weigeren ze!
Vermoedelijk willen ze dit niet omdat dan iedereen ziet wat een enorm rare actie dit is.

De reden dat ze dit doen is omdat er een tijdje terug een paar mensen niet al te positief waren over het BOC bestuur.
Dus met andere woorden; omdat een paar mensen geen fan zijn van het BOC bestuur wordt een compleet forum verboden.
Helaas wel stiekem, want ze durven het niet openlijk uit te spreken.

Doordat ik al meer dan een jaar een link naar dit forum (als ook het BOC forum) in mijn onderschrift had staan en later dezelfde QR code gebruikte als ik op dit forum gebruik, is nu mijn complete account van het BOC forum gedeactiveerd!!!
Pas dus erg op met dit bestuur, ze verzinnen terplekke regels, die ze NIET openbaar maken en deactiveren daar ook nog eens accounts mee.

Het zou ook mooi zijn als iemand deze post op het BOC forum wil zetten, dit omdat de leden wel het recht hebben om te weten dat er nieuwe regels zijn.
Helaas wil het bestuur niet dat de rest het weet, geloof mij ik heb het meerdere malen verzocht!

Sander

Burtonman

Re: LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

Bericht door Burtonman » 10 nov 2011 21:40

Ik weet al veel langer dat zij zoeen kinderachtige regeltjes hanteren, indien je nog betalend lid bent of iemand kent, kan je hem vragen uw text via pb door te mailen, maar kijk goed uit naar wie je het stuurt er zitter daar een paar heimelijken ik kan je daar wel via pb enkele namen doorgeven.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 10 nov 2011 23:33

komt vast omdat je deze URL boven die van hun hebt gezet in je QR code ;)

men heeft uiteindelijk ook besloten bij het BOC om mijn betaalde sponsorship van mijn bedrijf te weigeren omdat ik actief ben op dit forum en uiteindelijk omdat Frank iets had gepost op dit forum waar zij slecht in genoemd werden...

't zijn een beetje bange mensen denk ik...
2018 KTM Super Duke GT

SandervB

Bericht door SandervB » 11 nov 2011 00:12

Ik ben inderdaad betalend lid, maar aangezien mijn account gedeactiveerd is kan ik er niet meer bij.

Het mooiste is dus ik nog dat ik nooit eerder negatief over hen ben geweest op een forum.
Wat dus netto inhoudt dat een betalend lid gedeactiveerd wordt voor iets wat nergens in de regels vermeldt staat.
Zo gaat het bestuur dus om met betalende leden :? :? :?

Maar ik denk inderdaad dat het een beetje bange mensen zijn die erg veel van het uit oefenen van macht houden.
Heel erg zonde en vooral heel erg triest.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 11 nov 2011 00:18

Men kan blijkbaar slecht tegen kritiek. Ik geloof sowieso dat we op dit forum niet heel erg negatief zijn geweest over het BOC. het is echt alleen angst...
Ik ben zelf geen betalend lid en als ik zou denken dat het zou helpen zou ik je verhaal posten... het zorgt er alleen voor dat ik ook gebanned word en mijn bericht verwijderd.
2018 KTM Super Duke GT

SandervB

Bericht door SandervB » 11 nov 2011 00:26

Burrito schreef:Men kan blijkbaar slecht tegen kritiek. Ik geloof sowieso dat we op dit forum niet heel erg negatief zijn geweest over het BOC. het is echt alleen angst...
Ik ben zelf geen betalend lid en als ik zou denken dat het zou helpen zou ik je verhaal posten... het zorgt er alleen voor dat ik ook gebanned word en mijn bericht verwijderd.

Ben bang dat je inderdaad gelijk hebt.
Het gaat voornamelijk over 1 post met een foute vergelijking.
Op basis daarvan doen ze al deze rare acties, beetje sneu.

Inderdaad loop je zeker dat risico als het verhaal post, dat is dus zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden.

SandervB

Bericht door SandervB » 11 nov 2011 00:29

Grappig, Blijkbaar lezen ze hier ook goed mee want ik heb nu een compete ban.
Je bent permanent verbannen van dit forum.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

De reden waarom je verbannen bent: We are very sorry if you receive this message. Please contact webmaster@blackbirdownersclub.eu.

Deze ban is van toepassing op je IP-adres.
Aangezien ik nu nachtdienst heb, betekent dat dat ze een compleet bedrijf van meer dan 300man geblokkeerd hebben.
Das pas echt triest.

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 11 nov 2011 03:51

je hebt het over ZE en HUN maar alleen de beheerder kan toch iemand bannen en of verwijderen?? is dit dan een actie van 1 persoon??? of van het gehele bestuur??

ik weet ook niet waar dit allemaal om gaat dus ik kan er ook niks over zeggen of over oordelen, en dat doe ik dus ook niet.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 11 nov 2011 08:40

Het verbaast mij niets...... (maar triest en kinderachtig blijft het).
Het BOC-bestuur trekt zich niets aan van hun eigen huishoudelijk regelement en hun statuten, maar doet gewoon waar ze zin in hebben. Dat is mij toen ook gebleken toen ik een conflict met ze had. Hoe kan je verwachten dat je leden zich aan de regels houden als je het zelf ook niet doet?

Op Motorforum (www.motor-forum.nl) zitten veel Blackbirdrijders in het Blackbird-topic, de meesten zijn geen BOC-lid, enkelen wel. Dat heeft zo zijn redenen.....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burtonman

Bericht door Burtonman » 11 nov 2011 10:34

Je hebt ergens voor betaald, waar je onterecht en zonder bewijzen geen toegang meer voor krijgt, dit heb ik ook mogen meemaken, zowel als lid (met blackbird neen geen Bmw gelijk er steeds meerderen worden ZELFS IN HET BESTUUR !!!) en als sponsor, ik heb een heel leuk gespek met mijn advocaat gehad en die heeft op zijn beurt een leuk briefje (uiteraard in verstaanbare begrijpende voor hun IQ aangepast) opgestuurd, en ze mochten mij dan het resterende bedrag terug sturen.
Nu weet ik dat dit muggeziften is, maar ik behandel de mensen gelijk ze mij behandelen. Ze hebben gewoon nergens gene poot om op te staan laten we zwijgen over verhandelen.

*Kwestie van tijd dat "den veurzitterd" over stapt op BMW.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gesloten