Ik heb denk ik dezelfde rijstijl, rustig en heel af en toe eens wat harder optrekken.
Veel plezier met je prachtige nieuwe fiets

Tijd en zin om hier ook even e.e.a. te komen poetsen?Superb schreef:Inmiddels het meguiar 5 stappen plan doorlopen. Wel een lamme tennisarm opgelopen maar ze glimt als een ceuytel in de maneschijn:
Ze is een vrij forse dame, dus vangt inderdaad wel wat wind, maar dat wordt verergerd door slechte balhoofdlagers en/of platte banden. Ik meet dat jouw lagers goed waren, maar de banden wel iets plat.Superb schreef:
Wel valt mij de zijwindgevoeligheid een beetje op. Hoewel stukken beter nu de bandenspanning op 2.9 staat, blijft ze toch wat gevoelig.
..........
De voorrem laat zich met 1 vinger bedienen, heel wat anders dan de VF of de duplex trommelrem van de Enfield, super, super, super .Wel is de achterrem zo goed als afwezig. Ik twijfel nog of dit komt door lucht in de leidingen of dat er per ongeluk anti-corosiemiddel op de blokken is gekomen
Er zijn wel nieuwe achterremblokken gemonteerd dus daar kan het niet aan liggen.