LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

Medic-XX

Re: LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

Bericht door Medic-XX » 13 nov 2011 17:37

Hertog Jan schreef:
Burtonman schreef:Kunnen we niet een topik openen met "De schuld van" :twisted:
http://www.deschuldvanfrank.nl

Aaaaa arme heer Frank. Nee de schuld moeten we maar elders deponeren.

ldlp1000

Bericht door ldlp1000 » 13 nov 2011 18:50

lezers, zo staat het op het forum van de BOC beschreven. Doe je voordeel ermee. Oh nou zal mijn account ook wel geblocked worden!!!! :lol: Maar goed, heb toch geen Blackbird meer, dus wat dat betreft zijn er ergere dingen. Overigens heb ik mij nooit hartelijk ontvangen gevonden op het BOC forum.Hier trouwens wel en ben ook altijd correct geholpen door Frank.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Er worden op dit moment op diverse fora berichten over de BOC geplaatst met als doel de vereniging in een kwaad daglicht te stellen. Graag willen we jullie op de hoogte brengen wat hier de oorzaken van zijn.

De BOC hecht een groot belang aan de algemeen geaccepteerde normen en waarden en zullen deze te allen tijde naleven, lees ook onze forumregels. Het uitschelden van mensen voor bijvoorbeeld NSB’er is dan ook iets dat wij als vereniging afschuwelijk en verwerpelijk vinden. Er zijn echter fora waar men dit normaal vindt. De eigenaren en/of moderator(s) van de betreffende fora verwijderen dergelijke berichten niet.

Het bestuur van de BOC heeft er dan ook grote moeite mee dat één van haar leden een verwijzing maakte naar een dergelijk forum. Het betrokken lid is hierop aangesproken en hem is verteld door het BOC bestuur dat zij geen verwijzingen naar fora accepteren waar BOC’ers worden uitgemaakt voor NSB’ers. Toch heeft betrokken lid het nodig gevonden om wederom een verwijzing naar het andere forum te moeten plaatsen door een link te plaatsen in de vorm van een QR code. Opnieuw is hij daarop aangesproken en is zijn account gedeactiveerd. Gelijkertijd hebben wij hem wederom uitgelegd dat zijn handelen geen manier van doen is. Ook hebben we hem uitgenodigd de zaak te behandelen op de ledenvergadering. Hij is hier niet op ingegaan omdat hij het standpunt van het bestuur niet kan of wil begrijpen. Daarna heeft hij willens en wetens een standpunt tegen het bestuur van de BOC ingenomen omdat hij de consequenties van zijn eigen handelen niet kan accepteren. Hij is ons per e-mail gaan dreigen de BOC op het internet zwart te maken. Hij heeft ook de daad bij het woord gevoegd en heeft op diverse fora opzettelijk de BOC in diskrediet gebracht. Tevens heeft hij een niet-BOC lid (forumgebruiker) voor zijn zaak weten te winnen om voor hem berichten op ons forum te zetten met dezelfde laster.

Het bestuur heeft het lidmaatschap met het betreffende lid per direct beëindigd en zijn account voorgoed gedeactiveerd. Ook zijn de accounts van zijn handlanger(s) niet langer meer actief.

Helaas zien we ons genoodzaakt om deze maatregelen te moeten nemen.

Bestuur BOC.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Greetz,
L

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 13 nov 2011 19:04

helaas kan ik dit bericht niet vinden op het BOC forum, ik zou er graag inhoudelijk op in gaan.

Dan maar even op deze wijze aangezien het BOC hier toch meeleest:

een aantal punten op een rij vanuit de beheerders van het HBF;
1) wij verwijderen geen berichten tenzij deze in strijd zijn met de wet, danwel persoonlijk kwetsend zijn.
2) het staat een ieder vrij om kritiek te uiten en wij geloven in horen en wederhoren, wij zullen discussies dus niet uit de weg gaan
3) de beheerders van deze website zijn niet verantwoordelijk voor de berichten die door onze gasten geplaatst worden en de standpunten van onze gasten komen niet persee overeen met de standpunten van de beheerders.

Meer inhoudelijk op dit bericht;
zo ver de beheerders in kunnen schatten is het doel van de discussie op het HBF niet om het BOC in een kwaad daglicht te stellen. Gebruikers die hun onvrede uitspreken over een ander forum waar wij allemaal een verleden hebben (of in sommige gevallen op dit moment nog actief zijn) is niet hetzelfde als het "doel de vereniging in een kwaad daglicht te stellen".

Op persoonlijke noot;
Als beheerder van het HBF vind ik de vergelijking met de NSB op het randje van wat wenselijk is, echter heb ik besloten hier (nog) niet op in te grijpen. Verdere discussie is inhoudelijk en feitelijk, het is niet aan de beheerders van het HBF om deze inhoud of feiten te beoordelen, en dus zullen wij op deze basis geen berichten verwijderen.
2018 KTM Super Duke GT

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 13 nov 2011 19:47

staat in notulen en mededelingen in de leden corner
Laatst gewijzigd door Gerkenator op 13 nov 2011 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 13 nov 2011 19:49

daar kan ik niet bij... heb de permissies niet.
2018 KTM Super Duke GT

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 13 nov 2011 22:24

Laten we maar afspreken dat we HBF strikt gescheiden houden van de BOC dat is denk ik het beste en het veiligste voor iedereen.

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » 13 nov 2011 22:30

Als het gaat om mijn woordgrap 'nsboc' wil dat niet zeggen dat ik mensen uitscheld voor nsb-er...
Maar dat zullen ze bij de boc toch wel niet begrijpen, ze lezen alleen dat wat ze wíllen lezen.
Ik neem ook geen woorden terug, vind het in mijn ogen zelfs niet beledigend genoeg om eventuele verontschuldigingen aan te bieden.

Overigens:
Wass interessiert mich mein geschwätz von gestern ?
:twisted:
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

Burtonman

Bericht door Burtonman » 14 nov 2011 08:16

Het boc houdt hun clubje zoooo hoog, zooo hoooog zelfs zodat ze zelfs de Blackbird verlochenen en afschuwen de helft van "het bestuur" rijd met een bmw zelfs ene met een italiaans ge***** (dan zou ik zelf met de I-Honda gaan rijden), waar ze over aan het lispelen zijn, het gaat er zelfs zover dat een lid van hun, mede leden die geen Blackbird meer rijden in hun eigen topik over Kawa afzeiken en zelfs hun topik laten sluiten, en die onrust stoorder die ook tot +- 0300 hr op het forum (al dan niet bezopen) zit fouten te typen geven ze zelfs nooit een waarschuwing, zal wel een vriendje van mark zijn, het gaat langzaam maar zeker in dalende lijn met hun, en nu gaan we werken daar wordt ik vrolijk van :twisted: 8-)
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

SandervB

Bericht door SandervB » 14 nov 2011 17:24

Uhm sja....... nou heb ik ook nog handlangers en ik dreig ook nog eens. Het is mij allemaal wat.

Volgens heb ik heb ik nooit gedreigd, maar wel mede gedeeld zoals duidelijk te lezen is.
Ik dreig namelijk NOOIT, ik doe wat ik zeg :!:
Mensen voor mijn karretjes spannen hoef ik niet mijn beide karretjes hebben een motor erin liggen :lol:

Dit is wat ik ze heb mede gedeeld nadat ik ze al diverse keren heb verzocht om de nieuwe regels bekend te maken.
Bestuur,

Beetje jammer, aangezien jullie nog steeds niet openlijk de regels "durven" aan te passen.
Dit betekent dus dat jullie iedere regel kunnen verzinnen, wat jullie ook dus doen.

Gezien jullie besluit, zowel over mijn account als over het feit dat jullie dit niet openlijk durven uitspreken, zal ik dat dus nu wel gaan doen.
Ik zal jullie werkwijze op zoveel mogelijk plekken bekend maken zodat iedereen kan zien dat jullie regels verzinnen die niet in de regelementen staan.
En dus ook een account deactiveren op basis van regels die nergens terug te vinden zijn.
Het is alleen teleurstellend dat door mijn aankomende acties er op diverse plekken minder positief gesproken zal worden waardoor jullie lijst van verboden plekken wel groter zal worden. (rare wereld, die van het BOC bestuur, het lijkt wel China)
Mijn zin over het kleine kind was niet specifiek gericht aan Mark, aangezien hij namens het bestuur sprak.

Toch grappig dat jullie niet met bepaalde ideen vergeleken willen worden maar wel acties uitvoeren die absoluut ongewoon zijn in een vrij land.

Zonder vriendelijke groet,

Sander

Burtonman

Bericht door Burtonman » 14 nov 2011 17:30

Terecht en zeer goed gespoken Sander, of ze het begrijpen stel ik zwaar ten twijfel, ik ken ze al iets te lang :roll: :ugeek:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gesloten