Plaats hier een foto van je achterknippers

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Burrito » 16 mei 2012 13:47

Als je daar alleen naar Rode Opels kijkt kan je nog wel eens leuke post krijgen... staat heeeel vaak een grijze VW Touran... :D

OnTopic... ik ken die knippers ook, zichtbaarheid is goed... die Rizoma's die ik heb (en Frank ook trouwens) zijn echt geweldig (qua zichtbaarheid)
2018 KTM Super Duke GT

BarryXX
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:22

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door BarryXX » 16 mei 2012 14:50

Ik zal morgen wel eens gaan meten hoeveel ruimte ik heb. Ik ga er vanuit dat Frank beide setjes kan leveren incl benodigd relais?? ;)

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Frank Switser » 17 mei 2012 10:53

Ja dat klopt.... Al heb ik die "Peak" knipperlichtjes alleen nog in het zwart liggen, en niet meer in carbon.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BarryXX
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:22

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door BarryXX » 17 mei 2012 13:19

Frank Switser schreef:Ja dat klopt.... Al heb ik die "Peak" knipperlichtjes alleen nog in het zwart liggen, en niet meer in carbon.
Gelukkig! :D

Wat kosten ze bij jou incl benodigd relais/weerstanden???

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Frank Switser » 17 mei 2012 15:37

BarryXX schreef:
Frank Switser schreef:Ja dat klopt.... Al heb ik die "Peak" knipperlichtjes alleen nog in het zwart liggen, en niet meer in carbon.
Gelukkig! :D

Wat kosten ze bij jou incl benodigd relais/weerstanden???
Morgen even kijken op de zaak.....
ik meen dat ze 32 Euro per set zijn inclusief weerstandjes. Een digitaal knipperlichtrelais was meen ik 24 Euro.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BarryXX
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:22

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door BarryXX » 17 mei 2012 19:02

Maar met weerstandjes heb je het relais toch niet meer nodig??

Maar je hoeft nog even niet te kijken hoor. Ik kijk het even aan met de originele en als het (de)monteren van die steuntjes mij gaan irriteren ga ik wel op zoek naar andere knippers. ;)

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Burrito » 17 mei 2012 19:08

Ja idd met de weerstandjes heb je de digitale relais niet meer nodig, maar de weerstandjes worden warm, dus als je het zonder kan zou ik dat doen (bij mijne moest het met omdat het 6v richtingaanwijzers zijn)
2018 KTM Super Duke GT

BarryXX
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:22

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door BarryXX » 04 jan 2013 16:48

Het is winter en rukweer, even schoppen...

Beter is dus om een digitaal relais te monteren? Heeft dat gevolgen voor de originele gloeibolletjes aan de voorkant?

Frank, heb jij die peak 2cm nog in het zwart liggen en voor welke prijs? Verzendkosten is gewoon een postzegel neem ik aan en geen pakket??

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Burrito » 04 jan 2013 17:01

digitaal relais maakt niets uit voor de normale bollen... verschil is dat een "normaal" relais werkt op de stroom die er door loopt (ofzo) en een digitaal relais gewoon een timertje is, aan - uit
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Frank Switser » 05 jan 2013 12:41

BarryXX schreef: Beter is dus om een digitaal relais te monteren? Heeft dat gevolgen voor de originele gloeibolletjes aan de voorkant?

Frank, heb jij die peak 2cm nog in het zwart liggen en voor welke prijs? Verzendkosten is gewoon een postzegel neem ik aan en geen pakket??
Ze zijn helaas net iets te dik om in een bubbeltjes-enveloppe te stoppen en nog door de brievenbus te passen, dus het wordt pakketpost.
Een digitaal relais is tijdsgestuurd, een ouderwetse analoge versie is stroomgestuurd.
Een digitale werkt altijd met de juiste knipperfrequentie, zelfs als er een lamp kapot is of als je (deels) LED-knippers hebt.
Ik heb trouwens ook voor de voorknippers passende LED-lampjes. Deze geven meer licht dan de chromen lampjes, en knipperen oranje. Ze vallen (als ze niet aan staan) niet/nauwelijks op achter het heldere glas, en gaan echt aan/uit (een gloeilamp heeft vertraging, en gaat geleidelijker aan/uit).
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie