Even voorstellen.

Stel jezelf eens voor
Plaats reactie
Cas
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2018 17:29

Even voorstellen.

Bericht door Cas » 28 jan 2018 12:47

Mijn naam is Cas Beckers en ik ben pas op de hoogte gebracht van dit forum. (Via BOC lid). Ik ben bijna 66 jaar (ja ik weet het een ouwe zak op een blackbird hahaha) en heb de afgelopen 10 jaar heel wat landen afgereden met Blacky. Daar ik 20 minuten rijden van de eifel afwoon, toer ik hier erg veel rond en heb heel wat toertjes uitgezet voor anderen. De enige aanpassingen die ik gedaan heb aan mijn BB is dat hij 3,5 cm verlaagd is en ik er een supermotard stuur erop heb laten zetten voor mijn polsen. Tevens is dat fijner bij veel bochtenwerk. (kracht maal arm).
Grt
Cas

diverr xx
Berichten: 245
Lid geworden op: 21 aug 2013 19:35

Re: Even voorstellen.

Bericht door diverr xx » 29 jan 2018 10:38

hoi cas
welkom en leuk dat je hier aangemeld hebt je kunt hier veel over de bb vinden en vragen
gr frans

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Even voorstellen.

Bericht door Frank Switser » 29 jan 2018 16:16

Welkom Cas.
Ik ben jaloers op jouw omgeving waar je mooi rijden kan..... Hier in Noord Holland is het wat saaier.....

Het heb je de achterkant verhoogd? Een verhoging van 35mm is namelijk nogal fors, waarbij je achterband gewoon op straat staat als je de middenbok gebruikt.

Andere clip-ons of stuur gebruik ik ook. Ik heb verstelbare clip-ons die hetzelfde effect geven als jouw Supermotard-stuur, maar naar mijn mening mooier ogen.

Mogelijk tot ziens bij een clubritje....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Superb
Berichten: 320
Lid geworden op: 01 dec 2014 19:17

Re: Even voorstellen.

Bericht door Superb » 30 jan 2018 19:54

Hallo Cas,

Welkom hier. Prachtige wereld de Eiffel. Als je nog eens wat route tips hebt, dan horen we het graag.

Gr.

Plaats reactie